Interesantākais parasti ir uz beigām

Pamanīju, ka, tā pat kā avīzes vai žurnāli mēdz pēdējās lappusēs publicēt kādu interesantu joku vai krustvārdu mīklu intelektuālajiem gardēžiem, arī pastkastītēs iesviestajiem reklāmas bukletiem, kas cēli ziņo par tuvējā pārtikas veikala piedāvājumu, tas labākais parasti ir atstāts uz beigām.

Piemēram, man rokās esošajā bukleta pēdējā lapaspusē tiek paziņots par jaunajām aliņa cenām. Varbūt piedāvātais alus nav tik garšīgs kā gribētos, bet cena tā vien kliedz par savu kailumu un to nevar neņemt vērā.

Varbūt beidzot šogad būs jāiedzer kāds aliņš…

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Šajā vietnē surogātpasta samazināšanai tiek izmantots Akismet. Uzziniet, kā tiek apstrādāti jūsu komentāru dati.